Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Το μεγαλείο της ναρκισσιστικής ασυμβατότητας:


Η ασυμβατότητα παράγετε από την προσπάθεια ένωσης πολλαπλών ασύνδετων και αντίρροπων δυνάμεων (στην προκείμενη περίπτωση) μέσω της εκτέλεσης πράξεων.

Καμιά φορά παράγεται με τους κατάλληλους ελιγμούς ένα αποτέλεσμα το οποίο επεκτείνετε έως ότου χτυπήσει στα πλαίσια της αυτό-αποδομητικής του φύσης.

Συμπερασματικά, όταν μια ναρκισσιστική προσωπικότητα προσπαθεί πάντα και παντού να τραβά την προσοχή με παιδιάστικους τρόπους, δυστυχώς δημιουργεί αντίρροπες δυνάμεις.

Το ιδεώδες του ναρκίσσου είναι η πλήρης αποδοχή από τους απαραίτητους (σημαντικούς) γι’ αυτόν ‘ασήμαντους’ συνοδευόμενη και από αίσθημα υπεροχής.

Πρώτη και κύρια ασυμβατότητα είναι το γεγονός ότι θέλει να εντυπωσιάσει ανθρώπους που θεωρεί κατώτερους εξορισμού.

Ένα άλλο ελάττωμα του ναρκίσσου είναι η απίστευτα προκλητική συμπεριφορά που συνοδεύεται από αστείρευτο θράσος όταν νιώθει ότι απειλείτε (το οποίο συμβαίνει όταν κάποιος διατυπώσει άλλη άποψη η ακόμη και βλέμμα αποδοκιμασίας). Συνεπώς κάνει τους άλλους να τον υποτιμούν  και ως αποτέλεσμα πέφτει στον αέναο κύκλο της αυτό-εκπληρωμένης προφητείας του: για τους άχρηστους τριγύρω του και για την ‘προβλεπόμενη’ μη αποδοχής του που ερμηνεύεται:
κατωτερότητα και ζήλια προς  την ‘πρωτιάς’ του σε ‘’όλα’’.

Μια ακόμη βασική και χαρακτηριστική ασύμβατη πράξη του νάρκισσου είναι η προσπάθεια να νιώσει διαφορετικός αντιγράφοντας… Ή θα καταντήσει ‘κιτς’ ή προκλητικά τιποτένιος ή απλά θα είναι ίδιος και απαράλλακτος με αυτούς που επιθυμεί να ξεπεράσει αντιλαμβανόμενος τον εαυτό του για αρχηγό και διαμορφωτή ενώ έρπετε και χρονικά και ευλαβικά πίσω από τα ρεύματα τση μοδός. 

Πολλές σαπίλες ο νάρκισσος… αλλά ας τον αφήσουμε να αυνανίζεται απέναντι από το είδωλο του (που ‘βλέπει’ μέσα από στα μάτια τον υποτιθέμενων  ακολούθων του και έχθρων του) μόνιμα μέχρι να το κάψει! Δυστυχώς, είναι μια κλινική περίπτωση που γυρνά αβοήθητος μέσα στην ετοιμόρροπη σιγουριά του.

Όταν εννοούμε πολυπλοκότητα ψυχοσύνθεσης, σίγουρα δεν εννοούμε τον νάρκισσο. Κατά-βάθος και λίγο ναρκισσισμός δεν βλάπτει… αλλά εδώ μιλάμε για ψιλό-τραβηγμένες καταστάσεις που δεν σπανίζουν!

Αν η πολυπλοκότητα επιβιβαστεί στο όχημα της ασυμβατότητας και διασχίσει τον δρόμο των δίπολων σίγουρα φτάνει κάπου…
Ο νάρκισσος φτάνει σίγουρα στην σπαζαρχιδιά και σίγουρα στην σουργελίαση. Δεν έχει σκεφτεί για τα υπαρξιακά του προβλήματα σε βάθος και έχει αξίες μετέωρες που πέφτουν σαν πλατανόφυλλα σε θύελλα βλακείας μέσα στα μούτρα σου και δεν μπορείς να αναπνεύσεις κοντά του!

Ο ετεροπροσδιορισμός είναι η σημαία του και η ασυμβατότητα το ευαγγέλιο του!

Τρόποι αντιμετώπισης:
Με την εμφάνιση ενός νάρκισσου παίξτε με την μεγαλομανία του και σπαστέ πλάκα μπας και περάσει η ώρα αν δεν είναι δυνατή η αποχώρηση… μυαλό δεν βάζει, μόνο αν θελήσει εκείνος βοήθεια πρέπει να την έχει! Λερώνει άσχημα…
Ενδείκνυται και η παρατήρηση της τέχνης της αυτό-γελιοποίησης που διδάσκει κάθε ώρα και στιγμή. Άμα συναντήσετε υποτιθέμενο μορφωμένο νάρκισσο τότε καλύτερα κάντε την!!!

Ενδεικτικό σύντομο Λεξιλόγιο ενός νάρκισσου μαγκακίου και διανουμενίου:
λανσάρω, κοζάρω, ξέρω, λατρεύω, έχω, κατέχω, τον έχω, μπανάλ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ και ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΩ!

Το μόνο θετικό είναι το να μας υπενθυμίσει το πόσο αηδία είναι να πέφτουμε στην παγίδα της αυτοπροβολής γενικότερα αλλά και ειδικότερα χωρίς σπουδαίο λόγο και αιτία!

Τι Σεξ εντ δε σίτη
τι η ΚυΡίΑ από το κουτσόκολοπετινίτσι …  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου